Conform O.U.G. nr.34/2014, cumpărătorul beneficiază de 14 zile în care se poate retrage dintr-un contract încheiat la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suportă alte costuri decât cele privind cheltuielile de curierat pentru retur. (alin.  (2), art 14, O.U.G. nr.34/2014). Termenul de 14 zile face referire la perioada in care cumpărătorul este necesar sa notifice vanzatorul prin formularul eletronic de mai jos.

Returul sau schimbul produselor se va face prin intermediul unui serviciu de curierat, sau in showroom partener RedMobile din Bucuresti, Strada Lizeanu nr. 13, Sector 2. Returul contravalorii produsului se poate realiza doar prin virament bancar in contul IBAN furnizat de cumparator in formularul electronic de mai jos. Contul furnizat de clienti este necesar sa fie cont bancar deschis lei, conturile in alte monede nu pot fi folosite.

In cazul in care produsele returnate prezinta anumite modificari fizice sau chimice, lovituri, zgarieturi, accesorii lipsa, sau alte defecte ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor create. Deasemenea, pentru a fi eligibile returului produsele trebuie insotite de ambalajul original. (alin. (3), alin. (4), art 14, O.U.G. nr.34/2014).

Vanzatorul va restitui contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile de la data la care este instiintat de cumparator despre decizia de a incheia contractul. In acelasi termen calendaristic de 14 zile, cumparatorul este obligat sa returneze produsele primite, iar vanzatorul poate amana rambursarea sumei pana la data receptionarii produselor.

Adresa in care se va realiza trimiterea colelutului retur este: Bucuresti, Strada Lizeanu nr. 13, Showroom partener Red Mobile, Sector 2, Destinatar Red Solution Prest Srl, nr. telefon contact 0725615571. In campul, dedicat “observatiilor” sau “mentiunilor” din cadrul ordinului de expeditie (denumit si AWB) se va completa numarul de comanda online aferent returului, pentru a putea fi identificat returul cu usurinta la receptionarea coletului.

Coletele trimise retur in sistem ramburs sau cu plata transportului la destinatar nu sunt acceptate, vor fi refuzate si se vor intoarce catre destinatar.

Pentru a înregistra o cerere de retur sau de inlocuire completează formularul de mai jos, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a finaliza procesul de returnare.